Verrassing op het plein en in de klas!

Alle kinderen kwamen vandaag vol spanning naar school want gisteren hadden zij hun schoen gezet. En natuurlijk was de vraag; Zou er vandaag wat inzitten?

Maar voordat de kinderen naar binnen konden moesten zij eerst een enorme paardenvlaai ontwijken die vlak voor de ingang van de school lag! Hoe kon dat nu?

Dat Sinterklaas tegenwoordig een stuk moderner te werk gaat konden wij wel merken door de berichten die de kinderen in de klas kregen. In alle groepen lag een briefje van Post NL dat zij ons hadden gemist en dat het pakket opgehaald kon worden in het magazijn. Gelukkig is er een tijdelijk magazijn op school en daardoor konden de kinderen al snel hun schoencadeau uit het magazijn ophalen.

En oh ja, die paardenvlaai? In de mail van Sinterklaas aan de kinderen vertelde hij dat Ozosnel ook een cadeautje op het plein had achtergelaten. Nou ja zeg!