Sinterklaasfeest geslaagd!

Wat was de komst van Sinterklaas dit jaar een feest.

Vlogpieten in opleiding die er een zooitje van maakten op school. De filmpjes die de kinderen iedere ochtend in de klas met open mond bekeken. De BP-ers zijn BN-ers geworden voor de kinderen. Dat bleek helemaal toen ze gisteren het schoolplein opvlogde.

En dan Sint die op de moderne tour ging om tijd te besparen. Pakjes online bestellen, gymdiploma’s die door DHL werden gebracht, schoencadeaus in dozen in het werkmagazijn en e-mails van Sinterklaas in hoogst eigen persoon. Interactiever kon het niet. Gelukkig dat vertraging met pakjes bij DHL er voor zorgde dat Sint toch naar school moest komen om de cadeautjes te brengen. En toen kwam hij een piet tekort. Het waren er toch 4? Bleek de laatste zwarte piet toch echt met pensioen te moeten. Hij zat ingepakt, verward en wel achterin de bestelbus van DHL.

Na alle commotie bezocht Sinterklaas alle groepen. Prachtige dansjes, tekeningen en liedjes in de onderbouw en fantastische surprises, gedichten en gesprekken met de kinderen in de bovenbouw. Een erg geslaagde verjaardag voor de Sint!