Overhandiging cheque aan Metakids

Vandaag hebben we ons goede doel van dit schooljaar feestelijk afgesloten.

Om 11 uur zaten alle kinderen van De Flevoschool klaar in de hal en was het grote moment daar: Het overhandigen van de cheque met het enorme bedrag van

€ 15.363,28 aan Nathalie Michielsen van Metakids.

Dit gigantische bedrag hebben we het afgelopen jaar bij elkaar gehaald door de verkoop van zelfgemaakte kerstballen, het verkopen van ingezameld speelgoed op koningsdag en uiteraard de geweldig geslaagde sponsorloop in april.

We kregen ook een filmpje te zien waarop Dieuwertje Blok (van het Sinterklaasjournaal), ambassadeur van Metakids, ons persoonlijk bedankte voor dit prachtige bedrag.

Na afloop kreeg elk kind een lekker ijsje om hen nogmaals te bedanken voor hun inzet.

Het is op De Flevoschool nog niet eerder voorgekomen dat we het door ons gekozen goede doel zo’n geweldig hoog bedrag konden aanbieden.

We zijn hier dan ook erg blij mee en willen graag iedereen die op welke manier dan ook hieraan heeft bijgedragen heel hartelijk bedanken. Mede dankzij ons allemaal is het mogelijk om een stapje verder te komen bij het onderzoek naar metabole ziektes.