Heerlijk sinterklaasfeest

Wat hebben wij weer een heerlijke dag achter de rug. Het sinterklaasfeest was super gezellig. Allereerst werd Sinterklaas op het plein door alle kinderen ontvangen. Dat ging echter niet vanzelf want zowel de logeerpiet als Sinterklaas hadden zich verslapen.
Uiteindelijk werd Sint met zijn slaapmuts nog op, wakker door al het gezang op het plein.
Na iedereen gedag te hebben gezegd ging Sint met de slaap nog in zijn ogen met alle kinderen mee naar binnen en kon het feest beginnen.

In de groep 6 tot en met 8 werden de meest prachtige surprises uitgepakt en gedichten voorgelezen. In de andere groepen kwam Sinterklaas langs en werden er door kinderen liedjes gezongen, dansjes gedaan en kunstjes vertoond.