Afsluiting goede doelen actie

Vanmorgen werd de actie voor het goede doel van dit schooljaar afgesloten.

Alle kinderen van de school hebben zich het afgelopen jaar enorm ingezet voor de KNGF Geleidehonden. In september is de actie geopend en vanaf dat moment zijn alle kinderen zoveel mogelijk plastic doppen gaan sparen. Er werd thuis gespaard maar ook werden er verschillende instanties en sportverenigingen ingeschakeld om de verzameling zo groot mogelijk te krijgen. Al deze doppen werden in de klas verzameld en vervolgens naar een grotere opslag gebracht.

Rondom Kerst zijn er door de kinderen kerstkaarten verkocht waarvan de opbrengst, zo’n € 2.500 ook aan de inzameling voor de KNGF werd toegevoegd.

Wij zijn er trots op dat onze kinderen zich zo enorm hebben ingezet en zijn zeer verheugd dat wij er voor hebben gezorgd dat er weer een geleidehond kan worden opgeleid.

deflevoschool-afsluitingdoppenactie-2016-1 deflevoschool-afsluitingdoppenactie-2016-3