5 december komt in zicht!

Inmiddels is de Sint met zijn Pieten in ons land aangekomen en ook bij de Flevoschool staan de kinderen al te popelen op zijn komst naar de school.

Ondertussen zijn de voorbereidingen hiervoor in volle gang! De school is op 18 november met hulp van veel ouders, waarvoor nog veel dank, omgetoverd in een waar Sint-en Pietenparadijs. En ook de klassen zijn al volledig in 5 december sfeer gebracht met leuke gekleurde tekeningen en versieringen van de kinderen zelf.

Zoals u misschien al van uw kinderen heeft gehoord, worden zij beetje bij beetje voorbereid op de komst van de Sint en zijn Pieten door middel van leuke filmpjes van de vlogpiet.
De kinderen kunnen de Sint zelfs mailen met vragen. En uit navraag bij de Sint weten we dat er door de kinderen flink gemaild wordt!

Om ook u goed voor te bereiden op alles nog wat komt, volgen hier wat belangrijke data en tijden, zodat uw kind niets mist van de activiteiten voor en op school.

Aanstaande donderdag 28 november mogen de kinderen hun schoen zetten op school, dus vergeet niet om een schoen(tje) mee te geven.

Op 5 december verwachten we de kinderen op tijd in de klas (uiterlijk 08.30uur) om vervolgens om 08.40 uur buiten te staan met alle kinderen. In de tussentijd kunt u buiten wachten met een kopje koffie/thee en iets lekkers. U bent dus van harte welkom om bij de Sint viering aanwezig te zijn.

De feestelijkheden zijn om 12.30 uur afgelopen, dan zijn alle kinderen daarna vrij.

Wij wensen u nog een hele fijne feestmaand toe!