Teamverjaardag en sponsorloop

Vandaag hebben wij met z’n allen enorm genoten van alle festiviteiten op school.

Allereerst werden vanmorgen alle juffen en meesters toegezongen door de kinderen omdat wij allemaal vandaag onze verjaardag vierden. Daarna gingen alle groepen terug naar de klas en werden daar de verjaardagen verder gevierd. Prachtige cadeaus, mooie tekeningen en lieve briefjes werden door de leerkrachten ontvangen.

Daarna werd er een start gemaakt met de sponsorloop. De kleuters liepen op het schoolplein een parcours en kregen na ieder rondje een stempel op hun stempelkaart. Ondanks dat het best een grote ronde was waren er toch kinderen die het lukte om de hele stempelkaart vol te krijgen. Eenzelfde uitdaging hadden de kinderen van de midden- en bovenbouw door op de straat voor de school ook rondjes te rennen en zo veel geld op te halen voor ons goede doel: Metakids. Met rode hoofden en vermoeide benen probeerden de kinderen de stempelkaart vol te krijgen. Zij hebben allemaal enorm hun best gedaan en wij weten nog niet welk bedrag er is opgehaald maar dat moet wel heel veel zijn.

De kleuters werden vandaag ook getrakteerd op een poppenspel door de Enadien. Drie kwartier lang zaten de kinderen vol concentratie en met open monden naar het verhaal te kijken en te luisteren.

Ondertussen kregen de andere kinderen verspreid over de hele dag per groep een Streetdance workshop aangeboden in de gymzaal. Verbazingwekkend was het dat de kinderen zo snel alle ingewikkelde moves onder de knie kregen en korte tijd een coole act neerzetten.

Al met al een topdag waar wij zeer veel plezier op terug kijken. Alle ouders die vandaag geholpen hebben weer enorm bedankt, mede dankzij jullie is het een zeer geslaagde dag geworden.