Carlo Boszhard helpt groep 8 bij musical

Al geruime tijd zijn de kinderen van groep 8 druk bezig met het instuderen van een musical. Dé musical. Hun musical, waarmee de kinderen afscheid gaan nemen van De Flevoschool. Dit instuderen bestaat uit oefenen, oefenen en nog eens oefenen. En hoewel de kinderen al stevig op de goede weg zijn, kregen ze een workshop “dansen en toneelspelen” aangeboden om hun rol nóg iets beter neer te zetten.

Op zich is een workshop “dansen en toneelspelen” al leuk. Maar het werd nog leuker toen bleek dat het gegeven werd door de maker van de musical, meneer Carlo Boszhard. Wat een eer, dat hij de tijd en de moeite heeft genomen om de kinderen te helpen met hun spel.

Afgelopen middag is er geoefend, er mochten vragen gesteld worden, er werden over en weer ervaringen gedeeld en er werd veel gelachen. Carlo Boszhard legde uit en deed voor hoe je de rol kon neerzetten. Hij liet zien dat sterk overdrijven een rol, een scène, een dialoog en zelfs een monoloog nog leuker, mooier of pakkender maakte.

Wat een ervaring! Wat een middag! De kinderen en de juf hebben er ongelooflijk veel van geleerd en enorm genoten. Het was top, top, top!